Odstąpienie od umowy - zwroty, wymiany.

Zwrot

Poniżej znajdziesz instrukcję zarówno dla zarejestrowanych, jak i nie zarejestrowanych klientów.

Kliknij w link -> https://pantofelek24.pl/data/include/cms//Instrukcja_zwrotu.pdf?v=1701937368422

 

Wymiana 

Wymian dokonujemy w miarę możliwości, jeśli dysponujemy odpowiednim rozmiarem. Możemy również wymienić buty na inny kolor, jeśli masz takie życzenie. W celu dokonania wymiany należy skontaktować się z naszą obsługą klienta wysyłając wiadomość na adres sklep@pantofelek24.pl lub pod numerem telefonu 531266071.

 

Informacje ogólne

Opakowanie stanowi integralną część produktu. Prosimy nie niszczyć opakowań przez oklejanie ich naklejkami adresowymi czy też taśmą klejącą! Przy odsyłce towaru oryginalne opakowanie należy zabezpieczyć papierem, folią lub w inny sposób, tak by nie uległo zniszczeniu. 

Jeśli chcą Państwo dokonać wymiany towaru- prosimy go zwrócić  i złożyć nowe zamówienie. Zamówienie można opłacić od razu, jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji wymiany.

W przeciwnym razie nowe zamówienie zostanie opłacone z środków, które wpłyną na Państwa saldo po tym, jak przesyłka do nas dotrze.  Jeśli wartość nowego zamówienia jest wyższa od poprzedniego- prosimy dokonać dopłaty. Jeśli jest niższa- zwrócimy różnicę. 

Niezależnie od wybranej formy zwrotu/wymiany prosimy o zabezpieczenie odsyłanej przesyłki i nie oklejanie taśmą oryginalnego pudełka. Towar prosimy odsyłać z całą zawartością.

Prosimy o nieodsyłanie przesyłek pobraniowych, nie mamy możliwości ich odbioru. Prosimy również o nieodsyłanie przesyłek do przypadkowo wybranych kiosków oraz paczkomatów, nie zawsze mamy możliwość by w porę je odebrać. 

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi 531 266 071 mail: sklep@pantofelek24.pl 

 

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Zwroty wysyłane indywidualnie prosimy kierować na adres:

Pantofelek24.pl Jacek Włodarczyk

ul Warpie 58 42-350 Koziegłówki. 

 

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 50 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 50 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.  

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować 

Pantofelek24.pl Jacek Włodarczyk

ul Warpie 58 42-350 Koziegłówki

e-mail sklep@pantofelek24.pl

tel. 531 266 071

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin od odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 50 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a każdym razie nie później niż 50 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 50 dni. 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  

 

  • 50 dni na szybki zwrot
Masz problem ze złożeniem zamówienia?
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel