FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Czy istnieje możliwość zwrotu/wymiany towaru?

Kupując w naszym sklepie zawsze możesz zwrócić zakupiony towar. Masz na to 10 dni od momentu otrzymania przesyłki.

 Wymian dokonujemy w miarę możliwości, jeśli dysponujemy odpowiednim rozmiarem. Możemy wymienić również buty na inny kolor, jeśli masz takie życzenie.

 

2. Ile wynoszą koszty wysyłki przy zakupie kilku przedmiotów?

Koszt wysyłki jest stały i nie uzależniony od ilości zakupionych rzeczy. Wszystkie przedmioty zakupione w naszym sklepie ( jak również na naszych aukcjach allegro) wyślemy do Ciebie jedną paczką i nie musisz ponosić dodatkowych kosztów. Zakupy powyżej 150 zł, opłacone „z góry”, wysyłamy na nasz koszt.

 

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przesyłki wysyłamy w przeciągu 24 h od momentu otrzymania wpłaty lub zlecenia nadania przesyłki pobraniowej. Nie wysyłamy w soboty, niedziele oraz święta.

 

4.Czy jest możliwość wysyłki zagranicę?

Tak, jest taka możliwość. Koszty przesyłki są uzależnione od cennika poczty polskiej. W celu dokładnego ustalenia kosztów przesyłki zagranicznej prosimy o kontakt z nami.

 

5. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy tylko wcześniej nas o tym poinformować, musimy dostarczyć towar z magazynu do naszego sklepu. Adres sklepu: „Obuwie” Wyszyńskiego 2/4 42-300 Myszków.

 

6. Czy sami opisujemy produkty, czy posługujemy się gotowymi opisami?

Zawsze staramy się dokładnie i rzetelnie opisać produkt. Wszystkie wymiary oraz opisy podane na stronach są naszego autorstwa. Nigdy nie posługujemy się „gotowcami”, dokładnie mierzymy buty oraz odzież. Rozmiary z poszczególnych modeli mogą różnić się od siebie, gdyż pochodzą od różnych producentów. Dlatego wartości podane dla rozmiarów nie są identyczne dla wszystkich modeli, w przeciwieństwie do innych sklepów, które to często podają ujednolicone wymiary rozmiarów dla wszystkich producentów.

 

7. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godziną odbioru?

Niestety nie mamy wpływu na pracę firmy kurierskiej. Zawsze informujemy kuriera poprzez notatkę na przesyłce, jeśli klient ma szczególne życzenia, co do czasu lub sposobu jej dostarczenia. Tyle możemy zrobić. W celu szczegółowego ustalenia godziny odbioru przesyłki, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy „ Siódemka” .

W momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu informujemy mailem o jej numerze, od tej pory można dokładnie monitorować jej drogę.

 

8. Ile czekacie na wpłatę?

Na wpłatę czekamy do 10 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

 

9. Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie należy:

Zalogować się, następnie dodać wybrane produkty do koszyka.

Wybrać  preferowaną formę płatności oraz podać dane do wysyłki. Na tym etapie możemy również podać uwagi do zamówienia.

Następnie zamówienie należy potwierdzić.

To wszystko, składanie zamówienia w naszym sklepie to wyjątkowo prosta czynność.

 

10. Jestem blogerką, czy mogę nawiązać z wami współpracę?

Zapraszamy chętne blogerki do współpracy.

W celu uzyskania konkretnych informacji prosimy o kontakt drogą mailową.

 

11. Na wszystkie pytania chętnie odpowiemy. Jesteśmy do waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 531 266 071 oraz adresem mailowym: sklep@pantofelek24.pl

 

JAK PRAWIŁOWO DOBRAĆ ROZMAR

Należy postawić stopę na kartce papieru i odrysować dwie prostopadłe do stopy linie. Jedną na końcu pięty a drugą przy największym palcu. Odległość między tymi dwiema liniami to długość stopy. By buty pasowały długość ta powinna być zawsze odrobinę mniejsza (0,3-0,8 cm) od długości całkowitej wkładki w bucie. Stopy najlepiej mierzyć wieczorem, kiedy są najbardziej zmęczone i opuchnięte.

Stopa

Można również zmierzyć wkładkę w podobnym rodzaju butów, jak ten, który zamierzamy kupić. Np. kupujemy trampki- mierzymy trampki, kupujemy szpilki- mierzymy szpilki. W ten sposób otrzymamy gotowy wymiar, który dopasujemy do kupowanych butów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij