FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Czy istnieje możliwość zwrotu/wymiany towaru?

Kupując w naszym sklepie online zawsze możesz zwrócić zakupiony towar. Masz na to 50 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Wymian dokonujemy w miarę możliwości, jeśli dysponujemy odpowiednim rozmiarem. Możemy również wymienić buty na inny kolor, jeśli masz takie życzenie.

W celu dokonania wymiany należy skontaktować się z naszą obsługą klienta wysyłając wiadomość na adres sklep@pantofelek24.pl lub pod numerem telefonu 531266071.

 

2. Ile wynoszą koszty wysyłki przy zakupie kilku przedmiotów?

Koszt wysyłki jest stały i nie uzależniony od ilości zakupionych rzeczy. Wszystkie przedmioty zakupione w naszym sklepie w jednym zamówieniu ( jak również na naszych aukcjach allegro) wyślemy do Ciebie jedną paczką i nie musisz ponosić dodatkowych kosztów. Zakupy powyżej 150 zł, opłacone „z góry”, wysyłamy na nasz koszt. Dokładny cennik znajduje się w zakładce "Koszty wysyłki".

 

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przesyłki wysyłamy w przeciągu 24 h od momentu otrzymania wpłaty lub zlecenia nadania przesyłki pobraniowej. Nie wysyłamy w soboty, niedziele oraz święta.

 

4. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak, jest taka możliwość. Przesyłki zagraniczne wysyłane są kurierem DPD. Szczegółowy cennik znajduje się w zakładce "Koszty wysyłki".

 

5. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, istnieje taka możliwość. W celu odbioru osobistego należy złożyć zamowienie na naszej stronie wybierając odbiór osobisty jako formę dostawy. Po skompletowaniu zamówienia wysyłamy powiadomienie, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Zamówienia można odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 15.30 w naszym biurze, pod adresem: Pantofelek24.pl ul Warpie 58 42-350 Koziegłówki.

 

6. Czy sami opisujemy produkty, czy posługujemy się gotowymi opisami?

Zawsze staramy się dokładnie i rzetelnie opisać produkt. Wszystkie wymiary oraz opisy podane na stronach są naszego autorstwa. Nigdy nie posługujemy się „gotowcami”, dokładnie mierzymy buty oraz odzież. Rozmiary z poszczególnych modeli mogą różnić się od siebie, gdyż pochodzą od różnych producentów. Dlatego wartości podane dla rozmiarów nie są identyczne dla wszystkich modeli, w przeciwieństwie do innych sklepów, które to często podają ujednolicone wymiary rozmiarów dla wszystkich producentów.

 

7. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru?

Niestety nie mamy wpływu na pracę firmy kurierskiej. Zawsze informujemy kuriera poprzez notatkę na przesyłce, jeśli klient ma szczególne życzenia, co do czasu lub sposobu jej dostarczenia. Tyle możemy zrobić. W celu szczegółowego ustalenia godziny odbioru przesyłki, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy przewozowej. .

W momencie wyjścia przesyłki z naszego magazynu informujemy mailem o jej numerze, od tej pory można dokładnie monitorować jej drogę.

 

8. Ile czekacie na wpłatę?

Na wpłatę czekamy do 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

 

9. Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie należy:

Dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie kliknąc w przycisk "Idź do kasy".

W kolejnym kroku można zdecydować o złożeniu zamówienia z posiadanego konta w naszym sklepie (w tym celu należy się zalogować), rejestracji konta w naszym sklepie lub złożeniu zamówienia bez rejestracji.

Następnie należy wybrać  preferowaną formę płatności oraz podać dane do wysyłki. Na tym etapie możemy również podać uwagi do zamówienia.

Następnie zamówienie należy potwierdzić.

To wszystko. Składanie zamówienia w naszym sklepie to wyjątkowo prosta czynność.

 

10. Jestem blogerką, czy mogę nawiązać z wami współpracę?

Zapraszamy chętne blogerki do współpracy.

W celu uzyskania konkretnych informacji prosimy o kontakt drogą mailową.

 

11. Na wszystkie pytania chętnie odpowiemy. Jesteśmy do waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00 pod numerem telefonu 531 266 071 oraz adresem mailowym: sklep@pantofelek24.pl

 

JAK PRAWIŁOWO DOBRAĆ ROZMAR

Należy postawić stopę na kartce papieru i odrysować dwie prostopadłe do stopy linie. Jedną na końcu pięty a drugą przy największym palcu. Odległość między tymi dwiema liniami to długość stopy. By buty pasowały długość ta powinna być zawsze odrobinę mniejsza (0,3-0,8 cm) od długości całkowitej wkładki w bucie. Stopy najlepiej mierzyć wieczorem, kiedy są najbardziej zmęczone i opuchnięte.

Stopa

Można również zmierzyć wkładkę w podobnym rodzaju butów, jak ten, który zamierzamy kupić. Np. kupujemy trampki- mierzymy trampki, kupujemy szpilki- mierzymy szpilki. W ten sposób otrzymamy gotowy wymiar, który dopasujemy do kupowanych butów.

 

  • 50 dni na szybki zwrot
Masz problem ze złożeniem zamówienia?
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel